Shaken not stirred

 
Många hemliga agenter sugna på drinkar var det på Bondfesten på skolan i fredags.
Hela detta inlägg är ett tack och en hyllning till Lina, Tomas, Jonas och flera andra som hjälpte till att fixa fest för oss andra, som bara kom och njöt.
 
I kill for money, but you`re my friend so I can kill you for nothing säger min coola agentkollega Uljana Popova
 
 
 
Agent Holm letar bovar i omklädningsrummet
 
Innan kalaset börjar sprejas det och tuperas och sminkas
 
 
 
Man behöver inte alltid lida pin för att bli fin, det kan vara alldeles, alldeles underbart trevligt
 
Kollegan Neil som är någon otäck Bondskurk som jag har glömt bort namnet på undrar om jag kan sminka ett ärr på honom. Det kan inte jag, säger jag, och så gör jag det, på två minuter, värsta agentproffsigt alltså, eller hur?
 
Aj aj kissen har druckit upp drinken...
 
Här i en close up
 
Sjukt genomarbetat koncept med egen croupier till och med
 

Erik är både shaken och stirred kanske på grund av närvaron av den coolaste agenten av dom alla, festfixaren själv.Gustin, Lina Gustin.
 
Superproffsig musik hela kvällen här med Tomas Olsson och Göran Turborn
 
Tre M som i möjliggörare, Annas fest och mat i mitten, som fixade maten
 

Middagen intogs i stora orkestersalen som var ljussatt som en talva av Renoir
 
Nu Agent Holm, Hemlig, blåser vi av festen, våra fordon väntar på oss
 
Se mer bilder i Uljanas blogg: AnitaBJohansson
 
 
 
 
Agent Holm fick ta sovmorgon dagen därpå, det kostar på att  vara ute på uppdrag. Men Uljana lät mig leva och vi tog våra superdupermegautrustade svarta damcyklar och trampade hem i ganska god tid.
Några har planerat, handlat, riggat och fixat och städat och grejat. Andra har spelat musik och sjungit. Tack så himla mycket! Vilket superjobb ni gjort. Och maten var jättegod, ska ta reda på vad Marias firma heter så att jag kan länka. Lördagkvällen spenderade jag hemma i soffan med James Bond och Skyfall. Där är Bond lite sliten och ur form i början, men han klarar uppdraget ändå, precis som jag...vilket nu uppdraget var....? Ja, det var ju att ha kul, och det lyckades jag med.
 
#1 - Anita BJ

Så jäääkla roligt! Måste få se resten av bilderna du tog! Jag vill gärna ha nåra av dig och mig där "back stage" :D

Svar: Ja, det samma. Kan du berätta för mig när vi åkte hem? Vann du något pris? Vad åt vi för mat? Vilket var vårt uppdrag egentligen?
MammaMedia

#2 - Anita BJ

Hahaha!! Jag tror vi for hem vid tvåtiden, och jag är glad att du överlevde krocken med snökarmen :) :)

#3 - Anita BJ

Jag måste säga att ärret du gjorde på Neil var så sjukt bra!

#4 - Lina Gustin

Tack för hyllningar och glädjerop! Det värmer oerhört mycket. Jag vill också ha lite bilder. Kan inte du maila mig den opublicerade också ;).