2019 va, redan?

 
Hej och hallå, 2019 bara rullar på!
Jag som brukar hinna sammanfatta det gamla året.
Ja, det är på gång; min lista med bästa böcker, filmer andra kulturupplevelser och bad. Jag ska bara komma igång med terminsstart, klasslistor, betyg och inte minst:
Hur ska man lyckas få rutiner på bra matlådor?
Och trots att jag inte brukar uttala några nyårslöften så finns de där, fram till en vecka in på det nya året bearbetas förhoppningar om bättre träningsrutiner, smidighet och styrka. Nu har ambitionerna snart redan bleknat.
 
Idag är det den 8 januari. Min son fyllde 30 år igår. 
I år, i maj fyller jag 60 år.
Någon gång i höst fyller MammaMedia Bloggen, 10 år. 
Allt som kan firas ska firas.
Alla ni som går in och läser här i den glesa trafiken bör också hyllas: Hipp hipp hurra för er!!!
I dagarna kommer jag med min lista, annars blir den på tok för inaktuell.
 
Kram och gott nytt år på er.