Party, party

Det har varit mycket snack om fredagens personalfest här på skolan. Alla är överens (tror jag) om att det var en mycket lyckad och myckt välplanerad fest. Vi pratar om vad vi hade på oss, vad vi åt och vad vi eventuellt inte kommer ihåg. Anita och jag har bytt bilder och delat med oss till andra också.
 
När jag fyllde 50 år fick jag en otroligt fin present av min storebror, han hade gjort ett bildspel om sin syster. Han sammanfattade mig som en person som genom hela livet älskar och prioriterar tre saker:
 
Mat
 
 
 
Snygga outfits:
 
 
 
 
Och fester:
 
 
helst med paket förstås
 
Lillasyster och storebror
 
 
Annars är det bästa av allt att bada.
#1 - Sofia

U N D E R B A R A outfits!

Svar: Tack kära du! Jag ska börja härja med pappas gamla diabilder och hoppas kunna göra något av dom. Han var en ihärdig amatörfotograf när vi barn var små. det finns många pärlor, men de är i en enda röra efter att ha ramlat ut i hans bil en gång.
MammaMedia