Julklapp på påsklovet

Av yngsta dottern fick min man och jag presentkort på studiofoto någon gång när vi alla tre hade tid. Det blev av på långfredagen. Vi blev sminkade och så var det bara att agera naturligt. Här kommer ett urval bilder. Klara har gjort ett urval av bilder som hon håller på att redigera. Dessa har jag bara snott från datorn och fixat litegrann.















Påsklovet är slut och ångesten över allt ogjort och allt som ska ske i veckan krampar och rister i kroppen. Hoppas på att den bara asfalten och tussilagon längs vägen till skolan ska dämpa olusten. Jag vet att jag brukar bli glad när jag kommer till skolan. Nu ska jag dyka ner en stund i skolväskan. Där brukar jag hitta ambitiösa tankar om mig själv kring vad jag ska åstadkomma under loven. Oj hoppsan, trodde jag att jag skulle läsa den här boken, och de här analyserna. En bok till och ett par tidskrifter har legat där i godan ro under påskens lediga dagar. Ingen idé att göra något åt det nu, ikväll. Vi kan nog se en film.

#1 - Anita

Haha, vilka gulliga bilder på er! Snyggt stajlade är ni :)

#2 - su palmwahlstedt

vilka bilder, wauuu

gratulerar klara,