Mamma Medias Müsli



Hej på er, särskilt sköna Marja, som befinner sig i Norge! Här kommer receptet i all hast. Jag ska göra müsli nu i helgen och äta, och njuta eftér fjorton kolhydratfria dagar. Jag känner mig så renad....och så hungrig och sugen.
#1 - Sanna

Hej!



Jag gjorde müslin i torsdags precis efter jag kollat din blogg. Som vanligt en egen variant av det jag hade hemma, med extra mycket pumpafrön och tranbär. Det blev lyxigt och färgglatt som hösten.



Nu har jag äntligen lyckats fixa inställningarna på min blogg så ni kan kommentera. Ni kan alla gå in som anonym och skriva i slutet av kommentaren vem det är ifrån. Du kanske även kan prova med namn/webbadress, men mormor som inte har någon blogg/webbadress kan bara kommentera som anonym. Så, bara att kommentera nu alltså :)

#2 - MammaMedia

Nej det funkar fortfarande inte. Nu kommenterade jag som anonym, men det fastnar ändå inte.