Älska Estetik och media

 
Kreativa elever på MIdgårdsskolan gör ett välkomstnummer av O(R)den MIdgårdsskolans fria skoltidning
 
 
Jag har varit helt kokt i hjärnan. Ärligt talat har jag undrat om jag pallar? Ett så fruktansvärt intensivt arbete med så många elever och dessutom samarbete med jättemånga kollegor. Det har snurrat i huvudet och jag har behövt vila, gå ut i skogen och bara andas.
 
Idag, fredag, känns det som att jag knaprat lyckopiller. Tvåorna har mognat så och är helt underbara. Treorna var underbara men har levlat ett snäpp till. I ettornas blickar glittrar det av nyfikenhet och vänlighet och kollegorna är ett under av professionalitet, ödmjukhet och kreativitet.
 
Dessutom är det ett gäng ur personalen, som måste ha tagit dubbel dos av uppåttjack. Dom har styrt upp en personalfest ikväll. Jag måste skynda mig hem och svida om. Temat är STUDENTEN! Så vi ska ha champagnefrukost på grönytan utanför B-huset. Absolut INTE på skolans område, för det är ju gubevars totalförbud mot att inmundiga alkoholhaltiga drycker där/här. Sen blir det avslutningsshow i Valhalla, därefter UTSPRING och avfärd mot trerätters på restaurang. FY FAN VA VI E BRA!!!