Mediefastan är över - firas med självgod skåpmat

Detta år har jag valt att ha mediefasta med mina medietvåor. Ingen blogg, inget Instagram eller Facebook på en vecka. Inga tv-serier eller filmer på tv. Däremot lovade jag mig själv att gå på bio och varje dag se Kulturnyheterna. Det var ganska skönt och ganska nyttigt. Speciellt alla instamoments som istället fick duga som upplevelser i nuet. Nu när jag går tillbaka för att kolla blogg och facebook har jag inget vettigt att skriva, däremot hittade jag ett gammalt minne som Facebook så gärna vill dela med mig, och jag, ja vet inte om jag är totalt utmattad av betygssättning, bedömningar, slututställning och projekt, men jag tyckte att jag var lite rolig där, i det där minnet, som bestod av två unga filmare som besökte mig och gruppen på en filmkunskapslektion. Men jag skrev fel och fick en fråga på det och tycktes ha ett bra svar. Frågor på det?  Snart ska jag spotta upp mig, göra om designen och försöka komma på nåt smart att skriva. Kram kära läsare!
 
PS! Susanne som frågar, här nedan, är en kär gammal körkompis och också en fena på medie- och kommunikationsvetenskap, ba så ni vet!