Den blomstertid nu kommer och treorna dom drar

En riktigt fin studentskylt, eller ett riktigt fint studentplakat kanske det heter. Men så är den gode Hennings båda föräldrar i mediebranschen
 
Käre värld, vilken fantastiskt skola jag arbetar på! Det är faktiskt helt galet! Våra avslutningar är helt magiska och så professionella utan att tappa i kärlek och kreativitet. Att vara i Valhalla, vår aula tillsammans med studenterna, som är den bästa publiken man kan drömma om, och ta del av sång, dans, tal och musik, det är banne mig en suverän löneförmån. Det är superseriöst med traditionell körsång och busiga surprices. Scenografin i år av bildtvåorna på cirkustema var också helt sagolik. Ja, superlativen kan staplas på hög och allt handlar om ett helhjärtat engagemang från skolans hela personal. Här nedan bland annat Malin en av våra superhjältar till vaktmästare. Hon och Robban är GULD värda.
 
 
 
Men denna dag är ändå fokus på medietreorna, som lämnar oss, som jag haft i tre år. Alva, Alva, Alexander, Natalie, Nora, Johannes, Lukas, Taavi, William, Henning, Elin, Matilda, Liv, Jill, Liam, Frida, Linda, Vera, Isabelle, Nina och Norea. Jag kommer att ha fantomsmärtor i höst. Ofta brukar jag tycka mig se de gamla eleverna spöka i korridorerna en bra bit in på höstterminen. Dessa treor, just denna trea har varit speciell, ja det är dom allihop, men denna har varit både sjukt peppande och galet krävande. Jag har behövt skärpa till mig, förnya mig och ifrågasätta mina metoder. jag kanske har blivit en lite bättre lärare. Tack EM3 för det.
 
Här ser en del av dem lite molokna ut, men det kostar på att ha frukost 06.30
 
Här skymtar Anita också i bakgrunden. Vi hade en så fin avslutning med klassen, alla de närmaste kollegorna var inne och tog farväl, höll tal, delade ut blommor och kramades
 
Här är dom på väg att rulla bort på sin vagn och fortsätta ut i livet. Suck!
 
Famnen full av sommarblommor till EM3 och lycka till