Ta fram häxan i dig

Eftersom jag inte tecknat så mycket det sista året så återanvänder jag gamla favoriter
 
Oavsett om du är man eller kvinna eller något odefinierbart så uppmanar jag er att höra hur häxan i er mår och vad hen vill säga. Var inte så himla perfekt, erkänn dina brister så att andra får höra det. Var lite ful och hårig och njut av det. Var i allmänhet snäll mot dem som behöver det men var oresonligt reagerande på dumma kommentarer och elakheter. Titta inte bort, utan visa civilkurage och fräs ifrån.
 
Jag har jobbat superhårt och mycket de senaste veckorna (ja, jag vet att jag har haft sportlov och varit på Gran Canaria en vecka, men det var för att odla mina häxkrafter). Jag har varit på jobbet tidigt och stannat kvar till sent. Nu ska jag ta lov. Påsklov! Och jag hoppas på mys med familj och vänner och onödigt mycke mat, godis och rött, gott, fylligt vin.