Sportlov

Nu tror jag att jag tar bloggledigt också för en vecka eller så blir det lite glimtar från Puerto de Mogan på Gran Canaria, där vi också var i fjol under vecka tio. För just nu sitter jag förhoppningsvis på planet som tar oss ner till värmen.
 
Lilla Venedig på Gran Canaria
 
Lilla torget och där uppe till vänster har de underbara ostar, skinka och superba viner
 
Så här kan stranden se ut när man tar sitt morgondopp
 
 
God fisk hoppas jag få njuta
 
På denna terass ska jag sitta och läsa och glo in i hibiskusens inre och bara andas
#1 - Paul

Cissi & Per

Ser härligt ut där på ön. Jag har aldrig varit där en brist i min utbildning/erfarenhet kan man säga. Men ha det gott där i värmen och hoppas att ni flyger med Norwegian hem.

Svar: Vi flög med Norwegian och det gick pent😃
MammaMedia