De e mycke nu

 
 

Fram och tillbaka, fram och tillbaka med träningskläderna i ryggsäcken...oanvända

 
Ett av mina bästa knep för att må bra och klara stress är att träna regelbundet, det brukar bli body balance, indoor walking eller kanske bara ett gympass. Nu börjar vi gå in i betygstider på riktigt, slututställning, slutprojekt, bedömning och utvärderingar. Det värsta av allt är att få in alla rester från elever som inte lämnat in i tid. Det gäller verkligen att kunna hålla många bollar i luften samtidigt, och då måste jag träna för att rensa hjärnan och få igång endorfinproduktionen. Så måndag, tisdag, onsdag har jag haft med mig en packad träningsväska för att vara redo att cykla ner till IKSU Plus efter jobbet. Men ack så det har skitit sig, jag har varit tvungen att vara kvar på jobbet långt senare än mina tilltänkta pass har tagit slut. Ska det vara på detta sätt så kanske det är lika bra att packa ryggan megatung med stenar och vikter så blir det lite ansträngande att frakta den fram och tillbaka.
#1 - Anonym

Som du far hit och dit får du nog en del motion i alla fall!
Ps. Det ser lite ut på bilden som att du ritat dig naken med över-låret-höga stövlar, tihi!! Ds.
Pps. Eller är det bara jag som ser det?? 😳Ds.

Svar: Haha grymt sexig cyklist! Jag har funderat länge på att teckna mig cyklandes, mu blev det en snabb fantasiskiss sent på kvällen...kanske var jag omedvetet laddad😬😍
MammaMedia