Otrogen eller inte?

Läser man kvällspressens braskande rubriker, så framstår man som en tråkig idiot om man är den trogna typen. 
"HÄR ÄR HELA LISTAN: SÅ MÅNGA ÄR OTROGNA I DITT KVARTER" "VARIATION FÖRNÖJER, SJU AV TIO KVINNOR ÄR OTROGNA" 
Nåväl, jag grunnar mer på varumärken just idag och avundas kanske dem som alltid vet exakt vad dom ska ha; samma parfym, samma lotion, samma deodorant. Ingen tvekan eller ambivalens, rakt fram till samma hylla och samma disk. Konsekvens, karaktär och kännetecken. Jag känner mig ofta velig, kan det kanske finnas nåt lite, lite bättre, något lite roligare mer passande för just mitt bygge av mig som JAG, en personlighet med en unik färg och doft!
 
Klart och betalt och ramlar ner i brevlådan, för cirka halva priset mot butiken
 
Men när det kommer till foundation och mascara så är jag trogen som en fårhund (ehhh, måsta kanske kolla upp rasbeskrivningen...). Jag använder Bare Minerals så kallade mirakelpuder och jag har kommit på att det är kanon att skicka efter det FRÅN DATAN, man är väl modern, early adopter, kind of...åså kör jag med Kanebos 38 grader men den hittar jag inte på nätet, nån som har tips?
 
När det kommer till män så har jag en skitbra och behöver ingen annan!
#1 - Anonym

Klart du hittar Kanebo38 på datan -jag har samma favorit=mascara som dej!
Kram! Margaretha (Maltagreta)
http://eleven.se/ogon-g211.html

Svar: Haha, Maltagreta! Vi längtar tillbaka! Hur länge till blir ni där? I vår åker vi både till Gran Canaria och Berlin.
MammaMedia

#2 - Dog Carrier Backpack

Thank you so much. At last, I discovered anarticle thath I am searching for a long time.
I hope it will help me .
Best regards,
Mead Cannon