Deppläge

Ullstrumpbyxor åtta månader framöver. Bild av Anneli Furmark
 
26 september, arbetslagsmöte, förkyld, alltför många oplanerade projekt, för många unga människor som mår dåligt och behöver stöd. Någon ber oss lyfta blicken- inte för att se allt från den ljusa sidan, utan för att se ut genom fönstret och se att DET SNÖAR!!!
 
Va, nu har vi åtta månader framför oss med ULLSTRUMPBYXOR OCH TÄCKBYXOR!
 
Dessutom har jag insett efter sju veckor med 5:2 dieten att jag inte tror att jag pallar. Mitt hungermonster river och sliter i kroppen varje dag. Efter nästa vecka ska jag utvärdera.
 
Jag letar förtvivlat efter en snöteckning i mitt ostrukturerade bildarkiv, utan resultat. Hittar docjk en gammal favorit som kan pigga upp en aning
#1 - paul

Always look at the bright side of life, Always look at the bright side of life. If life´s piece of shit when you look at it .... Always look at the bright side of life etc etc
Den där hjälper ibland
Kram till alla kollegorna, kul att få träffa er idag och ditt hår är jättefint nu! Always look at the bright side of life !