Dags för frisering

Det är väl märkligt, precis den dag jag ska gå och fixa ny frisyr, för många pengar, så brukar jag känna mig riktigt ovanligt fin och bra i håret. Så och idag när jag ska iväg till Ingela på Hårizont igen. Men behovet är dock reellt, slitet hår och en lång gråaktig mörk utväxt. Så vi får se om jag vågar göra någon "efter" bild. 
 
Här nedan är i alla fall en "före" bild.
 
Här är Roland, mamma och jag från gårdagens söndagmiddag på Costas. Frisyren ser rätt okej ut.
 

Klara har jobbat som servitris på Costas sedan november förra året. Igår gjorde hon sin sista kväll, för på fredag flyttar hon till Göteborg. Som final på hennes tid på restaurangen fick hon bjuda oss på middag. Alltså Costas bjöd oss. Vi åt supergod grillad haloumiost med melon till förrätt och en superfräsch bifteka, en kalvfärsbiff med sommarsallad och en smarrig aubergineröra. Tanken var att Klara skulle sitta ner och äta med oss, men de hade så fullt med folk så hon fick jobba. Till sist , medan vi drack kaffe fick hon sätta sig och äta en rejäl portion honungsglaserade lammracks med massa goda rotfrukter. Tack så himla mycket för en god och lättlagad söndagmiddag!
 
Mamma, mormor, hade med en bukett  blommor till Klara