Någon som vill headhunta mig?

Är på kurs i Wordpress, Webbstjärnan för kanske fjärde eller femte gången...
 

Flexibel, extremt van att hålla sjutton bollar i luften samtidigt, van att hantera konflikter, utanförskap, kunskap om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar, van att stå på scen och hålla föredrag och presentationer. Specialkompetens inom bild, estetik, film och konsthistoria, medieproduktion och mediekommunikation. Något bristfälligt självförtroende vad gäller medietekniken...
 
Min hjärna kokar, självförtroendet sjunker till en obehagligt låg nivå, JAG KÄNNER MIG URUSEL, VILL INTE VARA MED, Inga knappar är mina vänner, inga vägar logiska. 
 
Någon som vill ha mig? Jag kan stå i butik, kan nog till och med vara butikschef, jag kan leda projekt, vara konferensier eller programledare. Kan någon vilja ha mig?
 
Jag tappar bort lösenord och användarnamn och kan inte logga in eftersom jag trasslar in mig i systemet nåt så jävulskt. Det är kanske ett under att jag lyckats med printscreenen här ovan och dessutom baxat in bilden i bloggen. Jag skulle kunna bli en proffsbloggare med en egen anställd tekniker som fixar allt sladdande, kopplande, html-kodande åså lite rygg och axelmassage mellan varven...
 
I  morgon ska stackars Anita ( Anita B Johansson) ha mig som elev i Indesign...Lycka till!!! 
 
För vi har ju fortbildningsdagar dessa tre första i Halloweenveckan. Torsdag och fredag har vi lov....ehhh, har inte alla det...? Ehhh, kanske bra att ha kvar sitt lärarjobb ändå...eller...
 
Men helt ärligt och allvarligt, läraryrket HAR förändrats, det är sjukt mycket andra uppdrag som ska genomföras, dokumenteras, samtidigt som man själv är ansvarig för att vid sidan av hålla sig ajour med allt som händer inom sina ofta många ämnen. Det nya betygssystemet med alla mål, centrala innehåll och kilometerlånga kunskapskrav håller också på att knäcka oss. 
 
Jag har kanske någon av de bokstavskombinationer de pratade om igår ( på heldagen om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar)...Men jag kanske passar i något lager någonstans, vore lite kul att ta truckkort...
#1 - Anita BJ

Kan man få skriva under nån petition eller liknande för det inlägget? :-) Jag tycker förresten att programledare låter som en helt jävla lysande idé

#2 - Anita BJ

Kan man få skriva under nån petition eller liknande för det inlägget? :-) Jag tycker förresten att programledare låter som en helt jävla lysande idé

#3 - Anita BJ

Kan man få skriva under nån petition eller liknande för det inlägget? :-) Jag tycker förresten att programledare låter som en helt jävla lysande idé

Svar: Men det är ju suveränt med plattfnatt, många kommentarer vill man ju ha, de kommer väl in i statisttiken oavsett om det är samma text eller inte:-)
MammaMedia

#4 - Anita BJ

Sorry, plattan fick fnatt...

#5 - paul

Cissi
"Torsdag och fredag har vi lov....ehhh, har inte alla det...?" NÄÄ!
Jag t ex har inget lov att se fram emot eller är inte alla lediga? Som jag?
Men du nu skall jag skriva den där After Work inbjudan typ
Du, bra skrivet blogginlägg förresten du har som bläcket i blodet eller nåt
Kram
Paul

Svar: Så gulligt! Jag vågade knappt gå in och se vad jag själv skrivit eftersom jag var något affekterad och inte läste om texten.
MammaMedia