Dags för resa

Något spännande väntar runt hörnet...bilden är tagen i Sienna 2011
 
På fredag, midsommarafton, flyger vi till Madrid, åtta kompisar som haft kul tillsammans förut. Vi ska sedan vidare till San Sebastian där vi ska knö in oss i en lägenhet med tre sovrum. Det ska bli så härligt och spännande och jag grunnar ärligt talat mer på vad jag ska packa med mig än hur jag ska lägga upp nästa läsårs kurser. Det är svårt att fokusera på det när man precis överlevt och betygsatt och utvärderat detta läsårs.
 
Christin och Eric ska med, här i Castiglione de la Pescaya
 
Annica och Per såklart
 
 Jag och Tomas
 

Åsa och Ulf, Tegsborna ska också med och jag tror att det blir toppen!!! Men det blir nog inte så mycket bloggande, skippar datorn, men tar kanske med två kameror. Jag kanske lyckas f i väg ett par inlägg med mobilen.
 
En vacker klassisk vespa i Sienna
 
Det är så mycket som är så vackert och smakfullt i Italien, och Sienna är en oerhört vacker stad att återkomma till
 
En dag kvar att arbeta...hmmmm, vilka skor ska jag ha, klänningar, tröjor...favorittrosorna ska tvättas, skissblock, pennor, kameror, laddarsladdar...