Längtar hem

Idag har vi varit borta tre veckor hemifrån. Madrid, San Sebastian, Bilbao, Stockholm, Berlin och nu de sista dagarna med svägerska och svåger i Skövde.Svärmor Sonja är med också. Jag har typ tusen bilder delvis på min Nikon, delvis på en liten Lumix och dessutom på mobilen. När jag kommer hem har jag tänkt börja sortera, bearbeta och lägga in lite bilder. Det är bara det att min musarm INTE är läkt än! Fattar inte hur det ska gå till! När och hur ska det bli bra? Jag måste nog gå hos någon sjukgymnast och få hjälp.
 
I morgon bitti ska vi dra hemåt med forden. Jag längtar hem nu så att jag nästan inte kan tro att vi ska komma hem helskinnande och få träffa våra barn. Jag får lite bilreseångest, GULP!
 
Dessutom har vi yngsta dottern i en nyköpt gammal Volvo 740 på äventyr längs vägarna i fjällen...Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är.....
 
Trots total bloggtorka så kan jag konstatera att jag har haft besökare/läsare, och det känns kul och manar till tillfrisknande i musarmen.
 
 
#1 - Joanna

Prova akupunktur för armen

Svar: Tack!!! Den har inte blivit bättre av att vi har målat stugorna...konstigt!?
MammaMedia