Klara flyttar från min mobil, snyft!

 
 
 Sötaste, sötaste har fått en egen mobil arena
 
Man saknar inte kon förrän båset är tomt, brukar man säga, och det kan hända att man dessförinnan har klagat på kreaturet. Min mobil har haft ett mycket rikare, roligare och mer bildrikt liv tillsammans med Klara, min dotter, som har snott den så fort hon kommit åt, eftersom hon inte haft råd att köpa någon egen. Nu, med egen månadslön på kontot, har hon investerat i en ajfån fem. Huvva, så min grönmaskerade fyra ryser av tomhet och tristess. Vad den kommer att sakna inblicken i tjugoåringarnas liv på Instagram och Facebook. Jag som klagat över att jag inte hittat mina nyss tagna bilder för att trettio katt- och fikabilder trängt sig emellan, jag kommer nu att sakna inblicken i min dotters liv, hennes inställda väckningar som dykt upp vid de allra mest oväntade tillfällena och alla gånger jag varit tvungen att leta under hennes täcke, under hennes kropp för att hitta MIN telefon. Jag ska härmed sluta att rensa bort de bilder som är kvar, jag kommer nostaligskt att publicera dem kanske...nej, men några kommer i alla fall.
 
Nattlig chokladmjölksfika, mums!
 
 
Mera mums med bästa, bästa Maja
 

 Nu vuxen, eget arbete och i tvättstugan...redan...
 
Mamma får lära sig collageinstagramma
 
Hur många bilder som helst på Stella och Tuffsan finns också, nya hela tiden, men inte längre. 
 
Klara kom hem som en lycklig IPhone 5-ägare ikväll och mitt liv känns lite tommare, lite tristare, lite äldre.