Betyg och bedömning, NEJ, JULLOV NU!

Så här blev årets julkort
 
God Jul
och 
Gott Nytt År
 
Jag orkar inte mer betyg och bedömning nu! Jag vill gå i raggsockor, tofflor, mjukisbyxor och möjligtvis skidställ. Jag vill doppa i grytan, drunkna i glögg och julklappar, plana ut, se på film, utse årets bästa och bara njuuuuuuutaaaaa...
 
Julavslutning i morgon så nog ska jag hålla ut fram till dess. 
 
Här är ett annat kort som jag har på gång, jag tänkte tillämpa mina fotoshopkunskaper och skapa lite häftiga effekter, sudda och fixa till bakgrunden så att den ser med ut som akvarellpapper till exempel, men delvis kom det massa betyg och bedömning emellan åså hade jag glömt bort lagerprinciperna i det där jäkla photoshoppandet. Fotot på valnötterna kommer från tidskriften FOTO från 1947 någon gång. Fotografen heter Elisabeth Meyer och är från Oslo.
 
 
 
#1 - Paul

GOD JUL hela familjen Holm!

Paul

Svar: Det samma käre medielärarkollega!
MammaMedia