Snart är det advent




Jag borde och jag borde och jag borde, göra det och det och det, och inte det jag gör. Jag borde förbereda en föreläsning och övningar i projektmetodik. Men här sitter jag och jobbar med en affisch för Vuxna Rösters adventskonsert. Jag får hjälp av grafisk designkonsulten, min kära kollega, Anita. Underlaget fick göras snabbt i vår verkstad med lite guld- och silkespapper. Jag fick en känsla av 70-tal och gillestuga. Färgerna blev apfula i utskriften så jag måste nog jobba lite till. Men jag hinner göra lite reklam för kommande evenemang här i bloggen innan affischen är klar för tryck.
Arghhhhhhh, det funkar INTE! Kan man inte ladda upp eller ner Indesignfiler? Eller pdf:er? Måste det alltid ta stopp? Nu har jag säker 717 affischutkast i cyberrymden, men INTE här, där de ska vara. ANITA!!!!!!!!! Hon har gått hem....
Jag lyckades iallafall få in grundbilden utan text,ha,ha!

Adventskonsert med Vuxna Röster. Lördag 18 december. 15.00. Mariakyrkan medmeraoch välkomnaochalltdetdärsommanskahamednumåstejagnoggemigmmmmmmmmmmmmmm

#1 - Anita

Hahaha!! Det blev ju bra det där!

#2 - Anita

Hahaha!!

Det blev ju bra det där!

#3 - Klara

Hej, tänkte kommentera på inlägget om SD men det gick inte att kommentera.

Tänkte säga; BRA skrivet!! nu har jag länkat till din blogg på mig blogg!

#4 - Erika

Håller med klara både om att det inte går att kommentera och att det inlägget var bra skrivet!



Sen måste jag erkänna att jag missat dina fina notis på min blogg! Helt och hållet faktiskt. Jag får hoppas att du inte lider efter TC-sviterna ännu (hehe)och tacka för hälsningen!